2011. február 7., hétfő

Gyerekeek :D

Najómost lett felbaszva az agyam :'D
Nem elég h teljesen kivagyok mostanába még ezis.
Nagyon jól esett egy embertől h azért nem lenne képes engem vígasztalni nehogy neki sírhatnékja legyen:'D
Ez az igazi barát gyerekek erről lehet példát venni. Ilyenre van szükség mindenkinek. Annak az embernek a bejegyzéséről annyit h semmi nem egyedi rajta :'D Az öveimet visszaszolgáltathatná már végre. Befejezhetné a hülyeségét mikor én meg még egy pár ember már rég színesebb egyéniség Ha jól tom az emosok nem színesek csak feketék. Viszont Dijáá Hippi fááán. Tiszta színes. Nem emos. Nem érvágós. Felvételim miről szólt a fogalmazásom? Hippi korszak :'D
Nagy dolog lett mostanába a csöves sapka? és? most valaki nagyon különleges mer vagn egy uv csövessapkája?
hány ezer baszott embernek van ezen a szaros világon? nem éppen az az egy ember kezdte el és ettől nem különleges. ezzel az erővel őis koppint. rengeteg csöves sapkám van. a rózsaszín sapimat nagymutterom vette. a többi fehér,fekete,zöld.
Az én életem nem a koppintásról szól hanem céljaim vannak. És az érvágós téma nem jön be. Én feladatot kaptam a Nagyfőnöktől és igyekszek teljesíteni a magam útján. Engem nem nevezhet senki koppintókirálynak. Másolónak. Mert több mindent adtam én másoknak mint ők nekem. Ha tudok segítek. De az aranyos cuki diját leváltja a nagypofájú köcsög geci mostmár. A divat változik de a stílusom marad ugye.
Soha senkiről nem fogok soha másolni. Az egyetlen ember akiről példát veszek és próbálok hozzá igazodni az anya. Nem olyanokon fogok leakadni az életbe h azt nézzem ki koppint rólam csövessapkát. Ki iszik még millit. RÁ VAN ÍRVA A NEVED!??? Nem. Nekemsincs ráírva semmire. Mindenki azt csinál amit akar. Úgy csinálja ahogy akarja. És Gabira főleg ne mondja senki h koppintó. 1. nem látt amég rmei blogját most kérte el tőlem.  2. ő az aki mindíg megvédene engem és akire nem tudok úgy haragudni h maradandó nyomot hagyna. Ő lejön megnézni a táncomat. Én megyek ő fellépésre.
És köszönöm szépen nem kell úgy odajönni conon hozzám ölelgetni meg semmi.. Mert még neadjisten kijönne belőlem az állat és kő kövön nem maradna...
ennyit akartam. helo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése