2011. február 12., szombat

Pöst~

Fárasztó egy nap volt a mai -w-
Reggel felkeltem 10kor.  Fasza volt. Két csukott ajtón keresztül hallom h anyámnak írnak fb-n.
Felkeltem. Beültem gép elé. Ráírtam XDD h megyünk-e Pestre mert nyitótáncra akartam vásárolni meg még pár dolgot. Azt mondta fél óra és megyünk. Bazd jó h szólsz...Elmentem fürödni.Hajat mostam. 1 óra mulva elindultunk. Nóra is jött velünk. A megmentőm xD
Anyám megtalálta a fülesemet persze ezt akkor közölte amikor már Gödöllőn voltunk. Mondom legalább elhoztad? 
-Nem..elfelejtettem.
Remek...Beértünk Pestre. Go Ázsia Center. Bazd mennyi kocsi OO'' mi van itt végkiárusítás?-w-
Lementünk alagsorba. Ott is rengeteg kocsi. Az még úgy ok. A liftbe annyian voltak mint az oroszok. Főleg h rosszul vok tömegbe és még liftezéstől is félek -.- Felértünk. Anyám kezét szorítottam meg remegtem. Felértünk 1. szintre egyből kirohantam a liftből anyámék meg röhögtek. A raklapokon majdnem eltanyáltam XDD
 11-re értünk oda.
Egyből megrohamoztam volna azt az ületet amibe monsteres pulcsit és dc-s pulcsit láttam. NADE NEM TALÁLTAM OO''
Egésznap azt kerestem de nem találtam. Vettem egy kurvajó cicás pólót. Geciaranyos. Anyám találta *-*'
Néztem fülbevalókat. Találtam egy yingyangosat *-*' kiderült pc -.- mondom jó majd jövőre.
Vettem kockás kabátot *-*' Amit NewYorkerbe 2y annyiér vettem volna meg és még ott jó is volt rám :'D Szal így ennyi.  Néztem tornacipőket. hát bűnrondák voltak. Néztem sapit. volt egy kockás. Undorító ahogy kinéz. Övek is. Csicsa. Undormány és 1 hét alatt szétmegy -.-' De még a kockás öveim bírják ( remélem^o)..) vettem nyitótáncra nyakláncot. fülbevalót.  utánna meg a buliba vettem egy ruhát...hát nem mondom mennyibe került geci -.-''' enyhén drága dehát ...anyám akarta így megvettük -.-'''''''''' vett nekem magassarkút. nagyon örültem neki :'D de ment a ruhámhoz. igaz 2 emeletet nőttem benne. de legalább 1 napra fentről látom a világot.
Végül 5 fele megtaláltam a boltot amit mondott Ádám*-*' 1 db csaj monsteres pulcsi volt. 8900 Ft-ér.
Anym persze nem vett meg azt mondta névnapomra. ( mer akk már elbasztam a pénzem...-.-' a baszott ruhájára) HA VALAKI MEG MERI VENNI ADDIG AZT AGYONÜTÖM :'@@@
 x'D
Naszo aztán elindulutnk haza. Közbe szakadtam a röhögéstől. Jött mögöttünk ilyen vén buxa piros suzukyval hát szakadtam ahogy fogta a kormányt XDDDD

Bementünk Lidl-be. Vettünk pár cuccost XDD
Beértünk Gödöllőre. Jött egy kemény gigolo. Mert ha valakinek kockaladája van hitelre akk már menő XDDD
az a fej neki a kocsiba. Szakadtunk ilyen embereken XDDD
Hazaértem. apámnak vettem övet. Ilyen ómagyaroszágost -.-
Nagyon örült neki...Be is jöttem a szobámba azt bebasztam az ajtót. Aztán később kimentem kajálni és mondta h mit jövök ki az ajtón. mondom nem lehet kijönni?
Azt mondja ne ugassak mer szétbassza a számat. Jó bebasztam az ajtót bejöttem a szobámba anyámmal kezdett ordibálni....
Aztán hívott mamám h menjek ki hozta a cuccaimat. Közbe macskám ott volt a kocsijába. Meg kellett műteni :/
De jól van :'D
Mentem volna ki erre mondja apám h ő majd kimegy. Mondom nem kell...Kimegyek én. Erre elkezdett balhézni. Behoztam a cuccaim. És azóta itt ülök s írom a kurva érdekes blogomat -.-'

Tegnapi napról annyit h megint kurvára elvoltunk. Nem akartam pókfocizni mert jött a mikulás XDD
De Balázs mondta h nekem be kell állnom OO''
Sose mondott még ilyet :'D Botondék ellen játszottunk. Vagy 6 fejjel nagyob és erősebb nálam. Nade kicsi a bors,de vannak barátai. Ilyen ez a mi Fantasty-k 4-esünk. Anna a kapus. Én védő. Beni és Balázs csatár^^
Botondék ellen 4-0 ra nyertünk. Egyik gólnál Balázs rámnézett és elkzedtünk szakadni XDD Anna passzolt balázsnak balázs hátáról meg bepattant a kapuba xDD Szakadtam :'D Szegény Botond állt elöl. De nem sokra ment. Meg is állt nem is csinált semmit a 3.gól után. :'DDD
Aztán miután nyertünk Balázs odajött és megölelt. Nagyonjól esett.
Haza egyedül jöttem :'D De nem is baj. Hazaértem. Egyből gép és Annával írtunk. Kurvaszar előérzetünk van péntekkel kapcs :/
Remélem nem lesz semmi baj :)
Na ennyi mára~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése