2011. január 30., vasárnap

Bosszantó.Idegesítő hétvége...

Na cső húsgombócaim =w=
Faszán telnek a napjaim de télleg...
Ez a hét nem volt rossz de a hétvége...Tegnap felmásztam Gödöllőre Annával meg Szilivel 12.000 Ft-vel a zsebembe vásárolni Gödöllőre. és mivel jöttem haza? egy pólóval -.- Semmi nincs Gödöllőn már gyűlölök odajárni -.- Örültem h hazaértem lefagyott mindenem + még betegebb lettem ...
Naigen visszaestem betegségbe...csak még most betegebb lettem...
Este átkoccantam mamámhoz. Úgy volt ma reggel megyünk Egerszalókra így korán lefeküdtem korán keltem aztán elmentek nélkülem no para :'D
Egész nap semmit nem csináltunk csak Kikivel hülyültünk de még van 1000 meg 1000 tanulnivalóm amit majd későbbre hagyok mert nincs kedvem tanulni. Mióta volt a felvételi úgy érzem,mintha le lenne csapolva az agyam. Órákon nem figyelek csak rajzolok meg stb...
Így megy ez mostanában :) Nemsoká nyitótánc arra nagyon sokat gyakorlunk...Nem lesz vészes sztem :)
Na offolom magam ezsek vmi tápfélét... Chuu~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése