2011. február 10., csütörtök

csá nép:D

Minden Heppi :D:D
Végre mehettem suliba és készítem ki az embereket :'D
Utóbbi napokba 1 baráttal szegényebb lettem.
Nade kinek kell ilyen barát továbbléptem:)      BARÁT
Jövőhéten tánc arra is csak 2 barátom képes lejönni:D Gabi + Szabi
Nem izgulok inkább amiatt h elbasszák mint minden évbe a zenét xDDD
Tegnap történt velem valami. Amiről csak Gabi,Anna és Kiki tud :)
Másnak most nem is kell tudni róla.
Minden heppi most tényleg :D:D
Suliba állatkodunk. Hippis geciskedések :D:D
Szombaton farsang Valkón :D♥ Anna nemtom mit vegyek fel.
De vasárnap Ázsia Center és megveszem a DC-s  és a Monsteres pulcsit *-*
Ezt is Ádámnak közsönhetem ő mondta h van ilyen ott xDD
Nagyon jól kijövünk mostanába. Gecire nem akarok mostmár elmenni de csak Balázsék miatt.
Acu-t halálrabasztatom. *irodalom órán fejtevés xDD* 

Balázzsal agyonölelgetjük egymást,nagyon szeretlek♥imádlak.
Nusííval napról napra évről évre erősebb a viszony. imádlak
Ádámmal is. Nagyon megszerettem már 7.be de mostmár nagyon ölelgetős viszonyba vagyunk. imádlak
Maszi. Ha te nem lennél..nem lenne vacsi xDDDD mert ez a hajó már süllyed :D Torres a Chelsie-be "mert a Liverpoolnak van múltja de a Chelsienek van jövője" imádom ezt a mondatot. meg téged is. imádlak
Acum. Azta puha pofádat össze lehetne rágni:D imádlak
Kiki. Te állat :'D Legjobb unokatesó mostanába már nagyon sokat vagy velünk:D imádlak te fattyú XDD
Beni. NewBoy :D:D Év elején jöttél de gyorsan beilleszkedtél. És legjobb barátaim közé tartozol. IMÁDLAK :D

És aki sajnos messze van tőlem..Az Gabi,Szabi és Petra...
Nembaj :D
Remélem sokszor találkozunk majd^^ Conokon meg minden faszságon xDD
NANA cp jó lesz :P:P
Na offolom magam mer mamám tüzet okád xDDD
♥PÍSZ&LÁW :D:D 
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése