2011. február 27., vasárnap

^^"" gomene~

Gomene h sokáig nem írtam de kedvem se volt =(
Egész héten beteg voltam és csak szerepezésekből állt az életem :D
Így a blogomra csak zenéket dobtam fel meg vidit :D
Holnap végre mehetek suliba és megszeretgetem az én husimat mert azt mondta szeretethiánya van :OO :$$
Na majd nem lesz ha én érkezek :D
26 an vagyunk 1 osztályba. és 14en voltak múlt héten. Táppénzen volt mindenki :'D
Tegnap Annuval elugrottunk moziba. Csajos film volt. 15:45-ös busszal mentünk a film 18:00-kor kezdődött a 19:25-ös buszt nem értük el így a 21:20-assal jöttünk haza :'D
Istenem de jó film volt. Belezúgtam a főszereplőbe :$ Messer/Josh /  Ahw*-* Húú nagyon jó film volt. Kedvencem lett. " Ilyen az élet" a címe :"DD
Vettünk Annával csomó kaját :$ /képek majd jönnek :D/ Nagyon sokat röhögtünk még a torkom is megfájdult megint :'DDD
Napközbe arra is rájöttem h nekem nem kellenek legjobb barátok :'D Minek? csak csalódnom kell bennük és ha én legjobb barátként szeretem őket. akk tuti van neki 4 legjobb barátja rajtam kívül :'D ez már önmagába is rossz. mindenkinek fel kéne állítania egy fontossági sorrendet. én senkinél nem állok 1. helyen mert rajtam kvíül 600-an vannak azon a helyen és én nem leszek 601. szal elhatároztam h nem lesznek legjobb barátaim. csak haverjaim ^^ nya. téma lezárva. ha minden összejön annuval rávesszük erzsit h napoljuk el a pompomozást és akk tudunk menni május 14.én is conra. de ha nem akk csak 15. ja és olvastam lesz pöstön is con nyáron szal arra is megyünk :O remélem :P vidéken is lesz meg debrecenbe is április környékén . de oda nem hiszem h mehetek =(
a kicsi sasu cp és a nana cp tuti h marad. ha 14.én és 15.én is mehetek akk ezekk lesznek. ha augusztusba is mek akk valszeg ai leszek vagy nemtom :D lehet vocaloid :D:D de nem tuti. még gondolkodok annuval. :D
a kis naru csopinkat össze kell hozni az nagyon aranyos lesz :D:D
eddig:    gabi-naru.  szabi-tsunade   annu-shikamaru   dia-sasu  =( nagyon kevés. még lehet lesz egy sakunk is. akk már úgy meg lesz a team 7. de még kéne ember =( de sztem nem nagyon lesz rá jelentkező már mindenkinek meg van h mi lesz =(((((( na mind1...
majd alakul..mostanába kéne elkezdenem cp-t csinálni. parókával nem lesz gond mert májusra rövidebb lesz a hajam mint most és fekete :) szal nanának + sasunak tökéletesen alkalmas xDDD
csak acumnak nem tetszik az ötlet :D
remélem conon találkozok a HUN rpc csopival *o*  mindenkit meg hug-olok vagy ha olyna hangulatom lesz akk csak helo xdddd. de sztem hug-olok is :D kárpótolom sayut meg evert amiért a multkor nem vettem őket észre ._.'''' ^^"♥ 
Kedden felvételi -.-'' első 2 sulit amit megjelöltem oda nem kell felvételi csak 3.4. helyre -.-'' pff...
T__T''' félek.
semmit nem tudok :'DDD
lassan másfél hónapja nem mentem suliba csak kicsit vok lemaradva de nem is kértem el leckét meg semmi x'DD majd holnap bioszon pótolok :'DDDDD
 na. jók legyetek. majd írok holnap is ^^" ALEKOSZ NAGY THE PRO :'DD

Cskzn~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése