2011. február 19., szombat

Ai életvidám :D

Egész héten nem írtam...
De nem is baj nem volt egy érdekes hetem...
Megint kurvaszar idő van és megint elment a kedvem mindentől..
Fárasztó próbák minden nap...
Szerdán Műkörmösnél voltam. Az én körmeimnél senkié nem kisebb :'D De még ebből is lehetett alkotni egy kurvajót.
Csütörtökön főpróba volt. Életemben először csavartam be a hajam mióta rövid...
Hát úgy is néztem ki mint egy okádás :'D
Mikor kijöttünk Annával ruhába így megláttam Balázsékat abba a pingvines ruhába hát ahhw *-*
Aznap  délelőtt bealudtam irodalom órán Káló meg Andi néni keltett fel. Sokan kurva szarul voltak sokak meg rájátszottak. Hát engem Andi néni hazaküldött szal így Balázstól se senkitől nem tudtam úgy igazán elköszönni. Szili meg Nusi kísért le az ajtóhoz. Aztán hazajöttem megfürödtem pihentem aztán csavartam is a hajamat. így néztünk ki főpróbán:                             
Most kajak én nem az a fajta köcsög vok h minden mondatom az h milyen rusnya vagyok de most úgy néztem ki tényleg mint Kvazimodo -.- Egyszerűen undorító volt az a haj nekem..Utálom göndöríteni...
Anna kurva csini volt abba a lila ruhába *-*
Tényleg ő volt a legszebb. Nem csak én látom így :D
Táncoltunk UV fénybe is. Az volt a kedvencem kivéve ha elbasztam volna vmit egyből látták volna mer világítottam XDD Aztán megtörtént a főpróba, elköszöntem a kisbetegtől :) annától meg mindenkitől.
Másnap nem is mehettem suliba.a 26 fős osztályból 16 an mentek :'D
Felkeltem kb 8 fele és mindíg azt hittem h már dél van pedig nem :'D Mert délre mentem fodrászhoz. 10ig aludtam még aztán felkoccantam msn-re. Beszéltem Gabival h jönnek-e :D Hát alap h jönnek :D Aztán fél 12 fele elköszöntem tőle. Paráztam h hogyan fognak idejutni de bíztam bennük :'D Délbe elmentem fodrászhoz. Annával. Szegény Evi már ott szenvedett a búra alatt xDD Égette a fejét rendesen. De eki tök jó lett. Hosszú volt a haja meg minden. Nekem kurva szar lett...
Annának nagyon jó neki így hátra volt picit tűzve enyém meg lógott de undorító volt...
2-re mentünk sminkre suliba. Kisminkelt Eszti aztán hívta Nusi Gabiékat h hol vannak...Ugyanis lementünk a 48-as busz elé de nem voltak ott és már menni kellett öltözni. Hát nem jöttek így kezdtünk parázni.De Nusi felhívta azt mondta Gödöllőn vannak. Navigált nekik merre kell menni :D De mennünk kellett öltözni így nem várhattuk meg őket. És már le se szabadott mennünk előtérbe...
Aztán hívtak Szabiék h itt vannak az épületbe. Leküldtem Anitát h ha lát két szöszi csajt akkor küldje fel őket :D
Hát fel is jöttek *-* ölelés meg minden :D Bár abba a ruhába meg se bírtam mozdulni. Bemutattuk őket pár embernek :D
Csináltunk fotókat. Jött Kiki bajor pöttyös szoknyába söröskorsóval a kezébe befont hajjal ami dróttal fel volt állítva xDDD Meglátta Gabiékat és Nyáá *-* xDD
Aztán fél 5 kor elindultunk le:S Hát Nem féltem. Inkább attól h elesek vagy vmi XDD
Fel se tűnt h sokan vannak OO' Főpróbán sokkal jobban féltem. Megtörtént a tánc. Kurva egyszerre csináltuk nagyon jó lett sztem :D
Majd kerülnek fel videók meg minden :D Aztán tánc a szülőkkel. Gabiékkal *-* Kikivel , Benivel, Baluval , Zolibával *-* Annuval :D:D Borkával :/ XDD Apám lekamerázta h Baluval táncolok meg ha jól láttam Gabi is xDDD
Tánc után felmentünk régi osztályunkba. Annyira jó emlékek fűznek oda. Igazgatónő majdnem sírt mikor beszédet mondott. Nagyon szerte minket:D Zolibát zavarba hoztuk egy csómoszor :D úgy imádom basztatni XDDD
Megittuk az összes pezsit :'DDDD Amit meghagytak a töbiek megittuk annáékkal XDDD
Balázs állandóan fel akarta húzni a szoknyámat én meg hisztiztem XDD mondtam mint a menyasszonynak így rakd alá a pénzt :D elkezdtek ádámmal röhögni. Gabiék is röhögtek h hogy szenvedek a ruhába xDD MOndom annának fáj a lábam..  Balázs elkezd utánnozni aztán így lecsaptam és megölelt xDDD Jááj mondom :'D Gabira vigyorogtam ő meg vissza :'DDD
Csináltunk csopi képeket. Szabiékkal is :D
Aztán Baluékkal. Úgy volt h Annával ültünk ketten. Fogta a kezemet a rózsa volt közében. Mögöttünk meg Balu,Szili,Beni,Martin,Maszi,Marcel állt :D ÉS így össze kulcsolták a kezüket. Rajok :'DD
Fél 7 fele végeztünk fotózással. Végre átöltözhettem. Hülyültünk még sokat. 7 fele kikísértem Gabiékat buszmegbe. Még pont elérték a buszt. Utánna felszaladtam régi osztályba. Fent volt Anna meg Balázs. Bejöttem és lekapcsoltam a villanyt xDD Anna egyből nemááár :'DD
Balázsnak mondjuk tetszett az ötlet x'DD A májom :D
De mennünk kellett haza :S Elköszöntem vagy 600x mindenkitől. Aztán kitaláltuk h menjünk fel Drinkbe inni biliárdozni meg pizzázni :D HÁt így megindultunk sokan :D
Elvoltunk :D Mennyit szórakoztunk :D
Szili x Maci :$<3
Masziék végig biliárdoztak :D
Mi meg cukkoltuk őket h basszák el :D
A fagyi kejhükből leves lett úgy megolvadt de nembaj XDD
9fele indultunk haza. Megint 600 x elköszöntünk aztán hazajöttem Nusi itt aludt nálam mer nem akartam hazaengedni. 1 embert még elviselek a kis szobámba xDD Még kibeszéltünk itthon pár embert meg elmesélte milyen jó volt neki ma meg még egyéb dolgokat :$
Hát énis meséltem neki sok mindent. :P
Aztán fél 12 fele lefeküdtünk aludni. Gyorsan elaludtunk :D
Aztán reggel roszs íhr fogadott minket. LEvikét elvitte a mentő mert lázgörcsöt kapott és lélegeztetik :S
Megijedtünk nagyon. Szal most nem tudjuk mi lesz :/
Reméljük nem lesz semmi baj. Levike anna unokaöcsije...pici baba :/
Annu most ment haza. Hülyültünk sokat. Cigány zenét hallgattunk sokat  meg megnéztük a videót ami táncról készült :D:D
Hát persze h benne van h Balázzsal táncoltam . Apa nem is te lennél.. xDD
Most itt ülök és írom mr rég ezt a szart XDD
Betegeskedek meg ilyenek :D:D
és közbe nyomatom ezt:

 Na ennyi mára. csöcsö ~


                                                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése