2011. március 3., csütörtök

csá nép o.o'

Rászoktam erre a "nem írok egy dbig" életformára :/
Hát...Ma kivételesen szakítok rá időt. :D
Kedden megtörtént a szóbelim o.o' sztem egész jó lett. Megismerkedtem egy Koni nevá csajjal. Tök szép csaj volt OO' Egyik karimat is így hívják csak ez a csajszi szöszi volt. Bementünk terembe. Ránéztem elkezdett mosolyogni akkor már tudtam h meg lesz a közös hang :D Aztán mondta h nem ülök e mellé mondtam h dee :D
Úgy izgult a csaj. Megette az öklét meg remegett. MIkor ő ment akkor mondtam h sok sikert :D mosolygott meg megköszönte. Végülis egész jól ment neki. Unsere Wohnung-ot húzta. Talán annyi baj volt vele h sokat őőő-zött. de énis őőő-ztem :'D szal...de hát a másik két csaj az brutális volt oO'''' meg se mukkantak szinte. utánna bejött egy fiú. kb akkora volt mint apám 6x :'DD Az meg hallottam h vette a levegőt hangosan meg remegett. oO'' nemtom mitől fostak énis féltem azér eleinte mikor odaértünk de aztán nem. :|
Végülis minden tételhez tudtam volna konyítani pár mondatot. meg voltak is segéd kérdések. de azokat nem értettem így magamtól kezdtem mondani. a 2 csaj lapról olvasta és a kérdésre válaszolt. egyik kulák geci volt. elmondta h mekkora nyaralójuk van meg h nagyon sokat jár külföldre. mondtam magamba jó kamus vagy :'DD  mikor én kerültem sorra megnézték a diákomat meg személyimet. és kiröhögték a diákomat X'D
h hogy áll a frufrum meg minden :'DD aztán kérdezték honnan jöttem. mióta tanulok németet. milyen könyvből. hogy hívják a német tanáromat. aztán húznom kellett tételt. anyu azt mondta középről húzzak ott vannak a jó tételek meg a familie is középen van a tételsorba. hát tételsor szerint rakták. mondta anyám h familiet fogom húzni csak gondoljak arra :'DD így is lett. vigyorogva mondtam h famiiilieeee :B
elkezdtem papolni róla. kérdezték annu meg gabi hobbijait :'D aztán húznom kellett szituációt. az egyik tanárral beszélgettem. az volt a feladat hnémetországban beszélgetek legjobb haverommal a sportról. kérdezgette hpgy hívják a tesi tanárom. mondom: Zoltán :P X'D
kérdezte h mik a kedvenc sportjaim. lnis kamuztam ám azt mondtam h ich bin kein fernsehfan x'DD meg h cska a sportnak élek :'DDD röhögtek is.
aztán megköszönték mondták h szép oO' kimentem. anyám már vigyorgott mer hallotta mit húztam :'DD értesítette az egész családot h mit húztam stb. aztán vácon nosztalgiáztunk h anyám mennyire szeretett ide járni meg az ofőjével is találkoztunk -w- ember ez?:'DDD
na mind1. ezen a héten semmi érdekes nem volt -w-
csak ma :'DD hát ez fasza nap volt. próba előtt gondoltunk benivel kikivel annával szétbasszuk a 6.ot zsuzsi úgyis szerelmes benibe bemegyünk kiváncsi voltam a reakcióra.
teljesen leblokkolt a csaj. aztán direkt elkezdett vele hülyülni kiki meg én meg anna :'DD
masziékkal wc-papírt dobáltunk. zsuzsiék meg egész végig azt nézték meg szakadtak h mit cisnálunk. aztán beálltam az ajtóba. pont ittam :'D és így bejön igazgatónő. geci úgy megijedtem. beni egyből kiki kezébe nyomta a wc papírt :'DD igazgatónő vigyorgott. me gmondta h ne dobáljuk szét mer reggel is ledöbbent h valaki a seggét kitörölte a törölközővel :'DDDDDDDD
aztán kiment. kiki lefejelte a lámpát. pitiztem maszinak a mogyimér. X_X'' aztán anna is pitizett velem :D:D
tökjóvolt. vége volt baluék matekjának. bementem. hát megint csodás smárolós jelenet fogadott. most boti meg borka az új gerlepár :$
4 ember van akit baszogat ildi a szerelem miatt. engem meg balázst de minket napi szinten XDD borkáékat még nem. ő rájuk csáné szólt rájuk :'DDD nyomdokainkba lépnek :'DD
más érdekes nem történt :/
maszi/szili remélem nézitek a blogomat :A:$$
Ez valami új sztájl? nekemis ilyen lesz csak...kicsit..másmilyen :|||| X'DD
na csáó :D
+ egy zönö :$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése