2011. január 2., vasárnap

szilveszter és másnap...

A szobám még mindíg csatatér volt -.-.... De megint sikeresen csak fürödni volt erőm elmenni. Aztán végül mamám segített kitakarítani anyám az fészbúkozik a szobájukba -.- Felháborító. xDD 3-kor jött át legjobb bnőm én meg akk honfoglaloztam ^^"" szal mondtam tobjad le a cuccaidat vhova mer most koncentrálok xD
De legalább nyertem. Jó..sütött tortát mer vendéglátós suliba megy. Tök finom lett hozott még ezen kívül 60.000 édességet de nem baj h én is vettem 3 zacsival -.- Kibeszéltünk mindenkit aznap délután meg ökörködtünk, aztán anyámék elmentek otthonról egyből pálinka cigi stb...
kimentünk cigizni beleittam anna házipáleszába hát kettéállt a fülem tőle így inkább kevertünk őszibaracklével. anyám doboz cigijét is leamortizáltuk,közbe is kibeszéltük az embereket xDD. hát már olyan 1 órakkor ott tartottam h táncoltam mamámmal , felborultam a bőrszékkel,nekimentem mamám ajtójának ő meg fakadt rajtam a rühügéstől xDD Nehogymá legalább 1x az évbe bebaszok már bűn legyen. buliztunk,camoztunk mindent csináltunk x'''D néztem az amerikai pitét nagy szemekkel *-*.  ^^""
Aztán fél 7 kor lefeküdtünk aludni de amikor lefeküdtünk olyan szinten megfájdult a hasam..forgott velem a világ. de azé már 10-11 fele fent voltunk. az a másnaposság istenem...egyből msn . youtube. stb. aztán 13:00 körül anna elment haza xDD én meg dumáltam flexivel meg kikivel. este át is jöttem mamámhoz unokatesóimmal. felzabáltuk az összes sajtosrolót xDD  anyám néz rám...te másnapos vagy? mondom nem .__.''''''''''  azt mondja : De igen piros az orrod.   mondom : >_<"" haggyámá.   aztán apám mondja h ti cigiztetek is. mondom persze nem is volt otthon cigi. de mondja én tettem félre nektek. mondtam h hát mi abból nem szívtunk ^^'''''.  na mind1 lényeg h megtudták xDDD de nem izgatta őket. X''D reggel 2:02 kor elaludtunk és most itt ülök félkómába -.-'''''''. holnap meg a retkes suli -.- szal lehet ritkábban fogok írni ^o) 

na pacsii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése