2011. január 2., vasárnap

Egy tanulásban gazdag este ~ ( As. Flexivel baromkodás xDD)

Hajajajaj......
Felháborító mikre nem képes ez a majomfejű -.-
Egyet nyekken már felvidít ._.' Mindent előre lát. Belémlát ._.'' Hallod menny el a Nóta tv-re jósnak bmeg ._.'
Hát komolyan mondom felháborító-.-
Egy elrettentő példa eme helyzetre:
(17:00) ғαg ¢нαяĐ«™:mondom h ha nem vesznek fel lessz,BOOM,BOOM! ,::+
(17:01) ғαg ¢нαяĐ«™: xD
(17:01) яιккυ x3:: )
(17:02) ғαg ¢нαяĐ«™:vannak puskázási tippek a gépemen..
kéred öket?
(17:02) яιккυ x3:nem kell tipp me rnekemis van saját fejlesztésű xDD
(17:02) ғαg ¢нαяĐ«™:5000 ft/db. adtam volna,de igy nemkapsz semmit...nemám. elhiszed h kiszurtam volna vled? xO
(17:03) яιккυ x3:nem tudsz velem kiszúrni
(17:04) ғαg ¢нαяĐ«™:mer pofán vágsz és kéred vissza a pénzt xD
(17:04) яιккυ x3:bizony :I
(17:04) ғαg ¢нαяĐ«™:tudtam xD




TUDJA O_O Tudja mi  a tervem. De ez még nem is lenne rémisztő.
De a semmin röhögök ._.'''' FLÉÉÉÉÉXI. 
Csak a kiejtés miatt.

(17:44) ғαg ¢нαяĐ«™:ez olyan mintha azt mondanám magamra h; FLÉXI.
Xd
xD
(17:44) яιккυ x3:fakadok x '''''''''''''' DDDDDDD

  Nem normális dolgokon tudunk nevetni. Elmebetegek XD
Ja am ha vki észrevette igen ez a bejegyzés most róla szól mert miatta nem tudtam tanulni utánna meg kezdődött a valóvilág a kurva szádat xDD
Amúgy egy szemet gyönyörködtető képet csináltam neki


 
Szerintem mesés. De tényleg xDD
Na Flexike örüljél a fejednek mer rólad szólt most a bejegyzés.
Am annyit erről a jómadárról h szerintem nála jobban senki nem tud felvidítani. Mégha hülyeségeket beszél akkor is . No problém OO" 
De ha holnap karót kapok irodalomból a nyakad elvágom ^^
Na pacsii~  GoodNIght.  ( 0:03  -.-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése