2010. december 30., csütörtök

вєנɢʟιєvés αz áɢувα нαנиαℓι 4кσя-.-

Csodálatos időre ébredtem ugyebár tegnap reggel.Már éreztem a sushi ízét a számba ami aznap este meg is érkezett de olyan szinten bezablátam h majdnem megáldottam a természetet vele.
Na mind1. 2 hete szenvedek ezzel a tetves sims3-mal érdekes 1 éve vitte a roncs gépem ez meg nem -.-
Addig idegesített míg meg nem vettem media marktba de az a múlt zenéje -.-
Egész nap repedtem a gép előtt szokásomhoz híven mit csináltam bambultam vki rám ír e + ettem ettem ettem és...ettem ._.' najó gyakorlom a rajzpadozást is nem nagy sikerekkel -.-
körbenéztem a szobámba ami általában  a 3. világháború kitörését örökíti meg azaz kupizóna -.-
jéé leesett h pénteken szilveszter. kit hívjak át h ne megint ait rajzolgassam meg isszak egyedül mint egy fogyatékos. hát ki maradt nekem? anna xD imádlak : D
jó...nekiálltam takarítani ...kb eljutottam a szemétszedésig aztán meguntam és elmentem fürödni -.-
2 órát fürödtem aztán gépeztem xDDD leszarva azt mivan a szobámba xD
este 7. kezdődik a VV meg hozza Tibi a sushit. jó. 12 db tojásos maki meg 6db lazacos megúztam egy 1000resből (Y) finom volt vittem nagymuteromékhoz is este uncsimék is ott  voltak. hát amikor tibi hozta a sushit anyám már kicsattant úgy izgult -.- mint ahogy ezt eme kép is
ábrázolja -.-



Persze a sushi evés nem az erőssége így negyed órát szenvedett a pálcikával való evéssel aztán megunta és beledöfte úgy ette ._.' kreatív -.- Fantasztikus szüleim vannak de télleg. Jófejek csak néha sok -.- Olyankor torzul a fejem és inkább bejövök a szobámba h senkibe ne tehessek kárt ._.'
Este ugye átmentem mamámékhoz. persze álljak ki kapu elé mer ha nem vagyok kint papám visszafordul -.- igen fél órát kint álltam. de ő jön azonnal. jó. átértünk mamámékhoz. krisztinek fizettem 200 Ft-t ha megesz egy db sushit. megette xDD ízlett neki. papám véleménye: ez nyers hal. a ruszli jobb. mondom mér a szalonna nem nyers neked az a reggeli tízórai ebéd uzsonna vacsora -.- mamám szakad XD
Bementünk szobánkba uncsimmal. Mondom én poénból berakom ebbe a laptopba a sims3-at. úgyse játsza le mer szar benne a videókártya. Bmeg nem lejátszotta? azt hittem ideggörcsöt kapok. megcisnáltam magamat gonosz tornacipős köcsögnek krisztit meg ribancnak (Y) XDD illik hozzá sztem. : PP csináltam magunknak egy néger raper apát aki persze meghegesztette a takarítónőt :/ de pénzből nincs hiány (Y) én a nap 24 órájában a postás kislányt ijesztgetem + gitározok kriszti meg táncol flörtöl a szomszéddal stb...a hideg basz meg ._.''
ma egésznap simseztem meg aludtam ugyanis hajnali 4ig bejglit zabáltunk milka túrórudival és tejjel az ágyba -.- + van telomon dobokocka azt rázogattuk (Y) nagy élvezet -.-'' 5kor megszólalt kriszti ébresztője mondom kriszti telo. horkol...felkeltem odamentem kikapcsoltam azt hozzábasztam a telefonját. -.- felkelünk 10kor. azaz felkeltTETT kriszti mer csörgött a teloja hívta az anyja h hol van mer rég otthon kéne lennie...( azt nem mondom mért :/) egész nap hülyültünk kb xD "görögisten pózokat csináltunk meg hőspózokat xDD a macslűm közbe meggette a cipőfűzőmet -.-
mind1 du. 6kor csak hazamentünk :'D addig sims. 7kor kezdődött a VV . akkor jöttek anyámék haza hoztak nekem ilyen biszbaszt ._. Szal ilyet. Cica/tigris fül+masni+farok -.- xD
a kezem be van kötve mer bebasztam XDD
am persze ma is kifürödtem az összes melegvizet de hát kit érdekel ? ._.'
nekem legyen azt csá ._.''''' a szobám persze még mindig romokba leckém nuku hétfőn suli 8 verset meg kéne tanulnom + 6 fogalmazás amit mérni kell mennyi idő alatt csináltunk meg( felvételi miatt -.-) szal " tiszta élvezeeeet hákunama tata -.-"
na majd holnap jelentkezek mert fáj a hátam ._.''' szal mek durmolok -.-''
csőcső~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése