2011. január 23., vasárnap

Túléltem~

Túl vagyok a felvételin *-*''
Bár ezt már mindenki kiírta persze msn-re meg mindenhova *-*''
Király volt tényleg~
Péntek este elhatároztam 22:00 kor ágyba vonulok. Remitől még nem szabadultam jó ideig szerepeztünk a husimmal :D Persze nem bántam meg. hümhühü -szemöldökhuzavona-
kb fél 11 kor eltakarodtam aludni. Próbáltam dehát nálunk minden este áll a bál szal :'D nem nagyon tudtam. Óránként keltem fel éjszaka. Egyáltalán nem izgultam..Inkább azon izgultam h nehogy elkezdjek izgulni :'D
Igazából nem is tűnt fel reggel h álmos lennék. fél 8kor kellett volna h keljek , de már 6:15 kor ugrottam az ágyból. Felfordult a gyomrom mivel soha nem szoktam reggelizni -.-' De h ez majd serkenti az észjárásom. Hát ami nincs azt nem lehet serkenteni na mind1~. fél 9-re mentünk Gödöllőre Török Ignác gimibe megírni~ Ugye én jó másfél hete nem voltam suliba. kész halál volt -.- senkire nem emlékeztem csak annára mert ő meglátogatott. nahát úgy néztem osztálytársaim. meg minden. sziasztok izgultok e izéé. jött szili husim. rövid haj. kurvajó cipő. ahw *-* mind1 x''D megölelt. tökjól esett. hiányzott már. aztán jöttek a többiek. ádám.balázs. beni. ők is megöleltek *-* mondom  mivanitt :'D de örültem ám neki. hiányoztak nagyon. na és 9kor elkezdődött a kölkök eligazítása. voltunk konkrétan úgy 400-500 an. vicc nélkül~ én ádámmal meg annával kerültem össze hahaaa *-*. együtt ültünk. és bejött egy ottani gyerek. pasi. emos. nézem mondom de rusnya vagy egyem az életedet xDD de az övéért megbolondultam.
anna: az a segg *-*  dia: az az öv *-*
mind1.  először a nyelvtant írtuk meg. aztán a matekot. nyelvtanom jó lett xDDD igaz h őskorról meg ilyenekről kellett volna írni én meg a hippi korSZAK ról írtam ami egy stílusirányzat de no para xDDDDDD
matek az borzalom ._.'' lesz vagy 20-25 pontom szerintem xDDDD
lejöttünk. elköszöntem mindenkitől T_T akit csak találtam. aztán jöttünk haza. itthon már várt a nagy szülinapi összejövetel. mamámé =w= egy leányálom volt. de aztán hazavetődtem és szerep remivel *-*' XD
mindenkinek láttam ki volt írva h matek könnyebb volt . még a 2es tanuló osztálytársaimnak  is xDD ettől menők vagytok bmeg x'''''''D. 
nya. egész nap szerepezéssel ment el akkor :'D meg mesélni milyen volt a felvételi. elmentem éjfél körül aludni =w=. 
ma megintcsak egész nap szerep :'D nem non érdekesek a napjaim :D de majd holnap :'D végre suli. husijaimmal tali *-* nagyon hiányoztatok és holnap free hug táblával fogok rohangálni :'''D 
na chu mindenkinek -^^- ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése