2011. január 4., kedd

·$9XX ERROR XX

Nahelonyaló~
Megint én ._.''
Mai napom elég fárasztó volt ._.'''''''''
3kor értem haza de már utolsó órán félig aludtam...^o)
Istenem de gyűlölöm a sulit. DE MÁR CSAK 3 HÉT ÉS FÉLÉV ZÁRÁS *w*  UTÁNNA LESZAROOOM. Az se érdekel ha 2eseket kapok *-* mert akkor már felvettek *-*
Imádok élni. Kivéve amikor legszívesebben agyonlőném magam. ( de majd érvagdosás -.- Sok értelme van ezzel az erővel nyírd ki magad o.o nem leszel menőbb a vagdosástol:) )
Ma felvettem Ádi pulcsiját. 6x akkora mint én XDD  Kicsi vagyok Q.Q
De szép vagy. Hánytá'? -.-
7 re mek ma aerobikra h legyen normális álákom májusra :/ xDDDDD
cp-hez.x'D
Holnapra persze 1000 a tanulni való + SZÜLŐI X.X
Inkább átmegyek este mamámhoz uncsijaimmal és akk holnap nem les gáz^^"""" Remélem : SSSS
Na mind1 xDD
Tegnapi napomról se írtam ha jól emléxem ._.''
Hát jobb volt mint a mai az tény...
Kaptam egy 5öst földrajzbol.... FÖLDRAJZBÓL!!!!!!! xD
Órák után megh fotózgattam sokat. xD Martin felvette a cicafüleimet XDD A kis emos xD
Este Alexandra úrral társalogtunk X''D  Játszottunk csomót xDD Mindig ő nyert -.-'' XDD


Ahj nincs kedvem most ezt az izét írni O_O Húzok tanulni vagy vmi olyasmi ^^
pápacsii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése