2011. március 10., csütörtök

konichii~ ^^

úristen mai nap -.-
sikeresen felkeltem 7.20-kor ._.'' bebaszódtam suliba 7:50-re :'DD
kémia volt első óra. szinte végigaludtam petivel :'DD
második óra fizika. jézusom de unalmas volt ://// semmit nem értettem.
harmadik óra irodalom. unalmaaaaas >.<'''' nagyon álmos voltam semmit nem csináltam.
negyedik.német. ch x'DD egy karóval kezdtem amit nem írt be tanár.
ötödik. ofő. 8. évvégi kirándulásról volt szó. meg tablófotózás meg ilyenek...
hatodik. rajz. szakadt az eső. -w- barom i jó volt és utánna egyből mentünk edzésre de aztán elállt. szerencsére.
~
szünetek is jók voltak viszonylak. botond kis híján kibaszott az ablakból de segáz. elnézzük -w-
Kis Andrist megint szadizták Ádámék :'D szegény kölyök.
13:50-es busszal elmentünk Gödöllőre.kéziedzésre baszott hideg volt. fél 4 fele összefutottunk biankával. bementünk new yorkerbe. holnap megyek is egy pólóér :'DD hát nekem az kell :'DD
fél 5 ös busszal jöttem haza 5 fele felbaszódtam fészre. zene. msn stb ~  holnap vérvétel kicsit parázok ._.''
de nem lesz para majd..majd..majd random elszaladok XDD dehogyis. ^^ nem lesz semmi gáz :)
na csumi. itt egy music :D nem vok normális XDDD ugye anna ?:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése