2012. július 25., szerda

Legyünk megértők.!

SE.! Most lett elegem mindenből...És igen magamat okolom h egyáltalán visszamentem hozzád. Hiba volt..Úgy tűnt h megváltoztál...Hogy ugyanúgy viselkedsz mint a legtöbb ember...Nem pedig arra kell kelnem bakatali reggelén h nyúlsz bele a gatyámba..KUTYA.!
Sokszor megmondtam már..kezeltesd magad. Mindenkinek adod az ártatlan szerelmest de csak én tudom igazán milyen ember is vagy..És akkor most elmondok mindent. Mert Alexot is nagyon tudod te szidni h messziről ugat neked.!
Amikor Ayuval voltál mért írtál olyanokat egy másik csajnak h megbasznád?: DDDDD POFÁRAESÉS.!
Igazából nem csak Ayut kell minden köcsögnek elhordani h mennyire megváltozott..mert csak most látom igazán milyen is vagy..És amikor Rékát is fűzted ugy h közbe Ayunak azt írtad így szeretlek úgy szeretlek? Vagy amikor velem összejöttél? Amikor azt írtad a tehénnek h húúú de ottlennék most veled és stb...szánalmas.undorító. ÉS ENGEM OKOLSZ MINDENÉRT.!?
Csak azt tudod mondani h te így szeretsz meg úgy szeretsz... De elegem van abból bazdmeg h neked állandóan a dugáson kattog az agyad..h olyanokat mondasz nekem h azt akarod h én legyek a gyerekeid anyja. MEG AZ ANYÁD AZ.! 16 éves vagyok bazdmeg nem azok közé a tucat ribancok közé tartozok akik szétfolyatják a nyálukat facebookon.!
ÉS ROHADTUL ELEGEM VAN ABBÓL H ANNA MEG EVELIN LASSAN NYUGTATÓT SZED MIATTAD MERT NEM BÍROD A KIBASZOTT PROBLÉMÁIDAT EGYEDÜL MEGOLDANI.! MERT EGY VISSZAMARADOTT GYEREKELMÉVEL RENDELKEZŐ PÖCS VAGY AKINEK ÁLLANDÓAN NYALNI KELL A SEGGÉT IGAZ!? ÉS EGYSZERŰBB AZT MONDANI H JAJ DIÁCSKA SERDÜL...!!?

Nem Diácska nem serdül mert azt az időt amit a serdülésre kellett volna fordítanom azt te elvetted tőlem..Mert ha éppen nem bírok neked visszaírni mert másnak írok..LE SE TUDOM ÍRNI AMIT NEKI AKAROK MERT MÁR ÍROD H MÉRT NEM ÍROK VISSZA.!
És nem érdekel hány embernek pofázol Alexrol..hozzáteszem. FASZ KÖZÖTÖK HOZZÁ KUTYÁK.!
Ez az én problémám. Én is fogom megoldani és neked sincs már fasz közöd se az életemhez és üzenem az összes Bleaches és animés csajnak h sok sikert hozzá. ;) majd ha 3-4 csajt fűz mellettetek h be legyen biztosítva h tuti összejöjjön neki egy csaj akkor majd megérzitek. vagy ha közli veled 2-3 hét után h ja am én diát szeretem és csak felejteni akarok. ;) Ugyhogy nagyon jó hétvégét kívánok neked az ajándékodat meg majd visszaküldöm. Jó berúgást kívánok és sok sikert ahoz h megint 6 lánnyal smároljál bánatodba.!

SZEVASZ.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése