2012. március 16., péntek

Élek.~

Nos ja...Még élek. Asszem.
Depis hülye korszakomat élem.~ Igazából mióta elkezdődött a 2012-es évjáratom... Kezd lejárni a szavatosságom. Öregszem :'D Ma ma van pontosan h 4 hónap múlva betöltöm a várva várt szülinapom. A szerencseszámom napján születtem...16.án 16 éves leszek.~ 16 cigivel a számba :'D Csak h Ai-san toljuk :'D
Dehogy...
Depizésem főforrásai ..hogy is kezdjem..Vicces h erről még azoknak se mesélek akik közel állnak hozzám de most kiöntöm.~
- Roli
- Rpc karakterek(?) normális lennék? nem hiszem...mint egy kölyök..komolyan.~ Egy dedós nyamvadék.~
- Féltékenység..~
- Suli

Nos igen...Ezvan. Megszokod vagy lelépsz..Ez az új Ai. Nem lesz a régi már soha.~ Aki így el tud viselni annak hajrá.~ Stay alive.~ Éld túl.
Aki nem...Az ... :)

Itt van még a con is...Sose álltam még úgy con előtt h ne tudjam mit cpzzek...De két dolgot terveztem be két napra...
Első nap: Sasuke..mindenféleképpen.~
Másik: Nana..már nagyon rég terveztem mikor még rövid hajam volt.~
Remélem össze tudom hozni.~

ja és egy kis unalom:

név: Ai.~
kor: 16
hobbi: rpc. foci. con. röhögés. szerep. zene. vonatozni : D
 féltve őrzött tárgyaim: A Pikachum...az éeltnagyságú Pikachum. A yang nyakláncom aminek a másik fele Gabinál van.~ A 2 gyűrűm. Ajándékba kapott dolgok.~ De a legféltettebb a kiskori felvételeim.~ Sokan mondják ciki visszanézni...Én sokmindent tanulok belőlük : ) Meg fura látnom magam barna hajjal : D
kedvenc kaja: sushi. olasz tészta. burger kaja.~
kedvenc pia: csokilikőr. fanta. PEPSI!!! Twist : D
Legjobb barátom: Gabi
Azok az emberek akik nélkül nem lennék : D : Gabi.Flexike.Juci.Luca.Evi.Anna.Dóri.Acu.Beni.Martin.Roli.Tibi.Borka.Grimmy.
Gyengepontom: ... ha kérdezed talán...elmondom..: D
Amivel fangörcsöltetni lehet: REN *____________* ( NaNa)
Shin..Atsu..Sasuke...Macskák..Vombat..Ha azt mondják rám h Baby ._." XDDDD nemtom mért..régi megszokás...converse és dc cipik..szőke haj. kék szem. <- ez az ideál : DD
rossz szokás: cigi. gyógyszerek.

Ja és van 2 fontos ember az életembe akit szeretnék összehasonlítani...nehéz lesz. de megpróbálom.
Ez Flexi és Gabi.~

-Aki mindig ott volt amikor kb a halál faszára is elküldtem: Alex,mert Gabi egy ideig tűri tőlem aztán inkább békénhagy mert tudja h az kell h lenyugodjak. Flexinek jó a tűrőképessége.~
-Aki soha semmibe nem hazudott nekem: Gabi. Flexi sokmindenbe.~
-Aki már vett tőlem el olyasvalamit ami padlóra tett: Mindketten ._." Just,Atsu,Ami,sorolhatnám.~
-Aki ha kell jön ha szarba vok: Gabi. Flexi messze vagy.~
-Akivel életembe először szerepeztem: Alex. Thx
-Akit nem akarok odaadni senki másnak: Egyikőjüket se ._."

Nem tudlak titeket összehasolítani,mert nagyon fontosak vagytok nekem mindketten máshogy vagytok mellettem de ottvagytok : )

És akkor most 2 történet következik : ) Csak h felidézzek pár jó emléket.~

Hogy ismerkedtem meg Gabival?

-Közelgett az április 1. A vp-sek kiborultak,mert hírt kaptunk, a vp meg fog szűnni. Gabit ekkor ismertem meg Hana Uchiha legjobb barátnőjeként. Nagyon utált engem egy Iphonos képem miatt mert előttem csinált már Hana olyat. beoltott az egyik képemnél akkor legszivesebben agyonrugdostam volna szegényt xD
Utánna komiztunk egymás képeihez :D Deathly_girl :B
Összefogtunk...Felvettük egymást msn-re vhogy meg akartuk állítani h megszünjön a vp..
Aznap este ment a Narnia a tv-be...Verset írtunk h megállítsuk a VP megszünését...Közbe ment a Narnia és folyamatosan figuráztuk ki a szerplőket. Megszületett a Pityu nevezetű hódunk akit a Hódpapáról neveztünk el. Nagyon vicces volt : ) Kiderült h az ő kedvence Ed...Enyém Lucy.~
Telt múlt az idő..Láttam h nagy bnők Hanával..így inkább háttérbe szorultam de nem szóltam érte..~
De eljött az első veszekedésünk ideje. Fura volt de erről szólt h ki kinek a legjobb bnője.~
Kiderült h engem tekint annak nem pedig Hanát. Nem hittem el soha szinte.~ Mái napig nem tudom elhinni nemtudom mért.~
De örülök h itt van nekem és ő lehet a Kácsám akit nem akarok senkinek soha odaadni. Mert én tudok rá vigyázni. Más nem.~ Lehetnek barátaid : ) De ikred csak egy van. És Ai is csak egy van ;)

Hogy ismertem meg Flexit?

Ez egy bonyolultabb story..Akkor álltam egy műtét előtt. Kezemet műtötték. Éppen Balázs miatt depiztem h nem szeret xDD Jézusmária.~
Amikor jött egy levelem AnimWide-ról...Rider..Ki a geci?XD
Írta h szia látom szereted Sasut ha gondolot vegyél fel msn re sasu-kun...tittiritiitiriri..-sííp xDD-
felvettem. heloszia ízé szerepezünk e. mondom most nem mert mennem kell vizsgálatra. Egyből: MIMI!? Milyen vigygálat? Elmagyaráztam neki h műtik a karomat.~ Azaz leműtenek belőle egy dbot..még most is fáj az a poén ._."
Mondta jó..Másnap felmentem. Megtörtént a bemutatkozás. Dia vagyok..Tóth Dia.. Nem akartam neki elmondani h Klaudiának hívnak..~
Erre megszólal: Baszki én is Tóth vagyok : D Tóth Alexander.~
Egyből leesett az állam.. Egy Sasu fan ráadásul Tóth? XD Szarfej nem lehet..
Elkezdtem vele..VELÜK! szerepezni..Shinával,vele, és Ginával..Akkor még Kimo nevezetű kariját használta.~
Így teltek a napjaink..Egészen egy Ajtai Jocó nevezetű fasz ugatásáig aki anyámat a szájára vette. Alex bepipult...megvédett.  Elkezdte Alexet szarrá oltani. Én védtem meg Alexet : D Így lettünk testvérek.
Telt múlt az idő. Mindennapi szerepezések kb...Csomószor kérdezte. mizu a pasikkal. nem tűnt fel mért kérdezi..biztos kiváncsi. elmondtam neki h sok a veszekedés Atival..mindent elmondtam neki h mit csinált velem..~ Aztán volt egy olyan megszólalása h járjak vele ha gondolom..Hát nem mentem bele mert nem nagyon ismertem még akkor...
Aztán ez a téma így elfelejtődött...
Jött a 2010-es nyár..
Drága Tóth Krisztina a tudtom nélkül akkorát kavart az életembe amiről én nem is tudtam. És ha ezt most olvasod tuti h meg fogsz kicsit lepődni. Amit mondott Kiki..h beléd vagyok esve..Kamu volt. Én nem is tudtam arról h ír neked. Unta h Atival járok. Veled beszéltem akk épp msn-en.mákod volt h neked írta. Visszajöttem és szembesültem a tényekkel h 2 pasival járok..Mi a geci van? Jó...nem tudtam már belőle kimászni..Akkor épp szakítás szélén voltam Atival..Jó mért ne...majd max megismerem jobban...Másnap felhívtam Atit h otthon van-e ..szakítani akartam..Azt mondta nincs. Jó. Kimentem a pályára Kikivel. Hát ott volt. méghozzá egy másik lánnyal. Ok. kész. Ennyi volt Atival.~ Elkezdtem Alexal járni kő kemény fél évet. Az alatt az idő alatt..Se az arcát se a hangját...Se nem találkoztam vele mégis vmiért magáhozláncolt és nem tudtam soha elengedni. Utálom mikor ezt csinálják velem.~ Igaz én belé voltam zúgva ami fordítva nem hiszem h így volt..Max jó volt kicsit hülyíteni Ait...Ezt te tudod...Ha ez neked jó volt..Akkor megérte nem?: ))...
Megalkottuk az AtsuAikot...imádom ezt a párost mert régi karik és mert .... hm :)
Ezért vagyok érzékeny arra ha csak egy collabon látok mást csajt Atsuval. Megöl a látványa ._." undorodok tőle h nem Aiko van ott. Nem az én dolgom. De ilyen vagyok.~ Ezvan.
Aztán jöttek a veszekedések...szakítás...Újból összehaverkodás...És az a helyzet ami most van. Azt nemtom megfogalmazni. Ilyen: Hugibátyó de mégis legjobb haverok meg...nemtom elmagyarázni mik de jó :'D Majd te elmondod : )

Szal kb ennyi :)
Bepótoltam úgyérzem az eddigi lemaradásom. : D Ha elolvasod xD Kérj bármit...SE! XD
chu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése