2011. július 15., péntek

Várhatóan legjobb szülinap előtti órák~

Tudom rég nem írtam :)
Nem mintha ezer dolgom lett volna...Csak lusta voltam (:
Folyamatosan meet-ekre járok. Magyarul találkozókra. Margitszigetre. Már csukott szemmel eltalálnék oda :'D
Megismerkedtem rengeteg új emberrel. Akikről nem hittem volna h ilyen jó fejek. Főleg h Bleach-esek. Ugye nagy Narutos vagyok. És a Bleach azért volt egy sötét folt a szemembe mert egy kocka gyerek ugatott róla egész nap naphosszakat a suliba. de másról nem beszélt csak arról. fikázta a narutot ezerrel. h a bleach a király h húú ez meg az meg amaz xd és hiába mondtam h jó elhiszem majd meglesem milyen xd a végén a kedvemet is elvette tőle. De most megváltozott a véleményem. Tulajdon képpen az egész Rékával kezdődött..Egyik nap állunk a buszmegbe Vácszentlászlón. Jön Réka. Nem tudtam kiaz.azt mondta bleach-es. hmm.jó fejnek tűnt. kiderült h vácszentlászlói. felszálltunk a buszra. hátramentünk.odament a haverjaihoz akiket korábban én nem is láttam. Egész úton basztatták Rékát. A fiúk között volt Roli/Hitsu. :) ha jól emlékszem a bátyja Arni és a többiek :D
Jó fejnek tűntek. Mikor megérkeztünk a szigetre ott volt Lili apja Isshin :D Őt is nagyon megimádtam.Apósom lett. Ott volt Aizen bácsi aki összeadott minket Ritsuval. Megismerkedtem egyik legjobb bnőmmel Vivivel. Álmaim Naruja *-* Rég óta felnéztem rá. De valójában olyan ember mint én. Bátyám lett akibe megbízok örökké:))) Hitsuval is elválaszthatatlanok lettünk. Továbbá Panda sógorom. Attila,pár bleaches csajszi,Ikka akiről megtudtam Gödöllői :D Vele is akarok találkozni^^
Életem legjobb napjaihoz tartozik amit velük töltök. Imádom őket ha bleach-esek ha nem. MIndenkit akit csak ismerek onnan. :)))
Örülök h megismerhettem őket :D Lehet Bleach fan nem leszek. De barátaim vannak onnan^^
Közelebb kerültem Ritsuhoz,Remihez,Lilihez és a többiekhez :)) Aki nagyon hiányzik nekem előconokról az Sayu, a TurmiX,Szabi,Gabi,Naruék(Yuki Naru és Sasu ://) őket jó lenne már látni (:

Holnap 15 éves leszek. (nagyszó -.-) szerveztem a vidámparkba egy találkozót. remélem sokan eljönnek ^^
ma jön meg az új laptopom :) még ballagási ajándékom :)))
na ennyi lenne.
majd még jelentkezem.~
ai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése